Wednesday, January 13, 2010

Miss my own smile...


How can i start this entry...hem...actually, i'm not in the good mood today. i have a bad feeling the whole day and it's hard for me to put smile on my face...ya..i miss my own smile...

Ntah lah!camne aku nak go through life aku nih..it's very complicated..kemarin, bwk mak aku pg spital..cam biasa wat madical check up. then, smlm da dpt result. Doktor ckp mak aku kena operate kat usus dia.kalo berjaya o.k, kalo x..seumur hidup mak aku kena pakai external pad ape ntah. Tetiba aku blur..x tau nak pk camne..w'pun muka aku nampak relex tp dlm atie tuhan jer yg tau..aku tgk mak aku..aku tau, dia ssh atie..aku faham semua derita yg dia tanggung.w'pun dia x penah nak share ngan aku..aku faham...tu lah! slagi aku ada,aku akan wat yg termampu...dan moga tuhan permudahkan jln aku..

pagi tadi plak..tetiba aku rasa touching ngan 1 statement.trus the whole day aku rs x leh nak senyum..kat opis td aku x tau ape yg aku wat.rasanyer aku tenung je kot pc depan aku sampai ke sudah..ntah la ape yg aku pk..x pk pun ssh, pk pun ssh..nak idup...lagi ssh..Kekadang aku terpikir jugak...aku ker yg memperjudikan idup aku atau ada yang sengaja bermain ngan takdir idup aku atau tuhan sengaja nak menduga kesabaran aku...yang pasti...takdir aku mmg begini..

kekdg aku dah rasa down..tapi alhamdulillah,kengkwn slalu bg sokongan, bg nasihat..tapi x semua nasihat diorang yg aku ambik..degil kan aku nih???hem..masa balik keje td,ade topik yg agak menarik kat Hotfm..topiknye 'berapa lamakah masa yang anda ambik utk jatuh cinta semula setelah putus cinta?'cish!pe plak topik camgini..da la mood aku x brapa baik arini...pastu ade plak lagu 'Memburu rindu' by Hattan,then jaja msg ckp jgn sedih..trus aku nangis dlm kete..time tu plak traffic light..mamat kat kete sebelah tgk semcm jer...sure dia ingat aku gaduh ngan pakwe..hahaha!malunyer...sib baik dia x kenal aku..huhuhu!

Hem...aku still lagi menunggu sesuatu keajaiban berlaku dlm hidup aku...dan still lagi berharap aku akan selalu tabah dan sabar tuk tumpuh segala macam masalah yg ada nih..apa pun keputusan yang akan aku buat nnt, aku harap..org disekeliling aku faham..utk 'org itu'...give me a reason to fight the feeling that theres nothing here for me. Cause none of its easy, I know it wasnt meant to be. I know its all up to me....
So what am I gonna do with my time?

1 comment:

  1. along,mak hang sakit teruk ke skrg ni?aku doakan mak hg cepat2 sembuh.kirim salam dia.hang pun kuatkan semangat k.

    ReplyDelete