Thursday, February 13, 2014

Kristal-Bertahan





Lama btol x update entri tetiba letak lagu ni kan? ape ke heinyer? hehe..actually saje je sebab lately ni cam suka bebeno ngan lagu ni sebab bila dgr cam very close to my sad story. Xyah cite...org dengar pun dah tau, sure kena tinggal lagi becoz of that person dah ade org lain dalam hati dia. Kekadang rasa cam life ni x fair...why me? again and again...Rasa cam dah buat yang terbaik tapi kalau dah orang tu pandang orang lain jugak, what else i can say...Aku tak pernah salahkan takdir, sebab yang bersalah bukan takdir..tapi orang tu sendiri sebab x pernah belajar untuk setia. Pastu ayat lelaki biasa lah... " mungkin ade hikmah" puiii!! rasa cam nak ludah je kat muka dia sebab cakap pasal hikmah...hikmah kepala hotak ko kalau ko sendiri yang gatal. Kalau x melayan atau bagi harapan kat sorang lagi tu sure bende2 camni x jadi kan? Tapi biasa lah..sifat aku kan pemaaf...pk positif..biar org buat kt kita jgn kita buat kat org sebab hidup kita ni ade hukum karma. Bukan mendoakan yg buruk2 tapi tu la kehidupan...kekadang kita kat atas...seronok tgk org lain menangis...tapi akan sampai masa dan ketika, kita plak ade kt bawah...org tgk kita menangis...ape pun..life goes on...lama mane plak aku nk sembuhkan luka dihati ni pun xtau lah...

3 comments:

  1. beb..aku perasan hang update blog. lama betul menyepi..keep updating walaupun hanya cerita jalan2 cari makan. Walau aku jauh aku boleh jd peneman blog sbb hanya itu yang termampu.

    To him..he's not deserve a good person like you. He's not meant to be with you. He's meant to be with someone else who will forever live in his lies. Trust me you'll fnd someone..BETTER. of cos..

    till then.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks babe for ur advise...aku mmg skrg dah jarang update, rasa cam da nak dekat setaun x update...byk entri yang tertunggak..ntah lah, malas mungkin..Insyallah, pasni aku akan cuba2 luangkan masa tuk menulis..

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete