Monday, December 14, 2009

Wedding Season..


As usual..bila sampai cuti sekolah jer, berlambak-lambak lar jemputan kawen sana sini..cam cendawan tumbuh..siap kene wat list lagi mane kenduri yg nak kena attend...kalo x, jadi cam aku last week.sampai wedding cousin sendri pun bleh lupa..dgn senang hati aku gi register masuk badminton tournament kat opis aku..last2 mak ngah aku call suh ikut bangchik aku gi mnyambut..huhu!terpaksa la aku korbankan badminton game tu..:(

Bila time2 kenduri nih...of coz lar org2 yg mcm aku nih..paling tertekan.kekadang rasa malas jer nak attend kenduri org..coz takut org tanya soalan yg sama.Hemmm...dan mcm yg aku jangka, kat wedding cousin aku aritu pun aku hampir2 nak blah jer dr situ.kejap jumpa org ni soalan sama...kejap jumpa org tu,soalan sama gak..makcik2 dah sibuk nak tlg carikan calon...Amboiiii!!!macam lar aku nih x laku sgt.Adoi!last2 aku jwb.."ngah cari sponsor nie..nape?nak sponsor ker?" ahaks!

Ya,aku tau..diorang concern,risau aku x kawen2..tapi aku harap, diorang paham..ajal,maut,jodoh,pertemuan nie sume di tangan Tuhan..ade la kot suatu ari nanti..dari dulu lagi, aku percaya pada TAKDIR..so, i just go with the flow..kalo kata takdir aku camni..camni lah..yg pasti aku cuma ingin hidup dengan org yang aku CINTA dan SAYANG tuk seumur hidup aku...
bak kata Dato'CT..Ku Percaya Ada Cinta..

"Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala

Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
Demi cinta tersembunyi hikmahNya…pasti

Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Tidak satu yang terjadi
Tidak mungkin tersendiri
Cuba cari jawapannya andai meragui..

1 comment:

  1. lagu CT yg part 'pandang-pandang....' tu kelakar sgt.nk tergelak aku..hehehe.

    aku sokong 100% jawapan hang pasal sponsor tu.lenkali buat lagi camtu kalau org tnya tau.kata tgh nk kumpul sponsor.baru ada akai.. :)

    ReplyDelete