Thursday, October 7, 2010

"Attrasiamo" (tul ntah spelling nih) :p


"Eat Pray Love....what a wonderful story....this is best movie ever. Nape aku ckp camtu? sbb bila tgk cite nie memacam feeling ada....lapar, sedih, happy, mrh, dissapointed, confuse...story line dia mmg best sbb cite dia more to self-discovery (mencari diri). it's happen to everybody, and it's also happen to me...when we found ourself lost, dissapointed, confused and searching for what we really wanted in life.

One of my friend yang tgk cite nie ada komen ckp x best coz dia ckp cam boring, then...my officemate yg sesama tgk cite nie ngan aku smlm pun sampai tertido...so, dia missed kat part pray at India. Erm...maybe diorg x bebtul hayati cite ni ataupun diorang sendiri x pernah alami apa yg Liz (Julia Robert) lalui..that's why they can't get the message. Kalau pernah baca novel yang ditulis oleh Elizaberh Gilberts nie sure faham dia nyer story line. Part paling best yang aku suka mestilah part kat Italy sebab part ni membuatkan aku lapar...hehehe!! tetiba masa dok ngah syok layan cite tu teringat spagetthi n pizza lak..rasa cam pas abih movie tu trus nak cari spagetthi tapi apa kan daya, abih movie pun Pizza Hut da tutup...huhu!!

Untuk kengkwn yang selama nie asyik bertanya kenapa aku suka makan, kuat makan..tgk FB aku asyik pic. makan jer...aku sendiri pun xtau nape aku suka mkn dan kuat mkn...yang aku tau, aku rasa cam nak try semua jenis makanan yang ada...hehe!! kat office lak ramai la yg dok buat spekulasi liar kononnya aku da nak kawen sebab tetiba aku pakai tudung...pelik tul aku, asal pakai tudung jer ckp nk kwen...mcm2 persoalan la yg aku terima sampai xtau camne nk jwb...yang pasti aku mungkin tergerak hati nak berubah masa bulan puasa aritu...bila aku ckp "anjakan paradigma"...x paham lak bebudak tu...dan yang pasti inilah jawapan yg selama nih aku x dpt jawab. in prosess self-discovery...ahaks!!!
p/s: Buat sahabatku Jaja...anda patut pergi menuntut filem ni coz lot of things yang dpt kita pelajari...this filem is really inspiring me...


No comments:

Post a Comment