Sunday, October 17, 2010

My BB you...:p

Semalam kekonon just nk survey2 hp jer...Skali dah terbekenan ngan si hitam manis nie plak...hehehe!apa lg...trus aku merisik-risik ngan tokey kedai tu tuk jadi milik aku trus...setelah kata sepakat dah dicapai oleh kedua belah pihak...akhirnya, si hitam manis ni menjadi milik aku yg sah...dan mcm biasa, blk kena sorok2 dr pengetahuan mak aku takut kena khutbah jumaat x pasal-pasal...Sebab utama aku berpaling arah adalah kerana da mls ngan touch screen..pernah sekali aku hampir bertembung ngan kete org dsbbkn nak reply msg time driving. Kering jgk la darah time tu then trus tpk nk tukar phone. lagipun ramai kengkwn aku yg pakai BB ni secara x langsung bleh la berBBM sesuka hati...hehe!!

Tinggal syg tinggal lah pujaan...ahaks!!! Masa nk hand over kat tokey kedai tu...puas gak la aku cium benda alah nie....sbb still syg lg,tp terpaksa la tolak sbb byk sgt problem...Macam mana pun syg la jgk coz byk jgk si Satio ni berjasa tuk aku sepanjang bersama walaupun dalam tempuh yg singkat...xpe, nnt ade la tuan baru...yang lebih serasi dan mungkin yg bleh terima si satio nie seadanya...bak kata pepatah "patah tumbuh hilang berganti" :p

No comments:

Post a Comment