Sunday, January 23, 2011

Everclear - Wonderful



Just nak share satu lagu yang bebetul meninggalkan kesan pada aku dari zaman kanak - kanak sampai ke hari ini. Wonderful by Everclear...Lagu nih adalah salah satu feveret song aku masa time aku di form 1 or 2 macam tu la coz da x brapa nak ingat thn bila lagu ni kuar tapi band nih mmg da lama wujud sejak 1992 kot. Nih kira oldschool song la....masa ni Everclear ngah femes. So, time tu aku adalah salah sorang peminat lagu-lagu alternative/grunge sebab itu lah band ni menjadi kesukaan aku selain Greenday, Oasis dan Weezer. Dolu-dolu time aku sedih jer slalu la lyn lagu nih, percaya atau x...pas dengar lagu ni mesti aku akan rasa o.k nyer..sebab dr dulu sampai la skrg aku slalu caya pada lirik lagu tu..."i close my eyes when i get to sad, i think thoughts that i know are bad....i close my eyes and i count to ten, hope it's over when open them...." Rasa macam kelakar bila sampai skrg pun aku still buat benda yang sama. Pejam mata dan kira sampai 10...hehehe!!! mcm budak-budak!!!...:p

No comments:

Post a Comment