Monday, April 9, 2012

Apom Polkadot become Apom Lady Bird

Salam....arini baru la berkesempatan nak meng'update entri ni sbb x byk order arini. Maklum je lah...semenjak dua menjak menceburi bidang pembikinan Apom polkadot nih, lagi la xde masa nak ngadap laptop nih, sib bek bleh online through my blackberry. Memula dulu suka-suka jer buat apom ni sebab memang lately nih aku cam rajin sangat masuk dapur...Yer lah, aku kan spesis manusia yang tak reti nak duduk diam....hehe!! asal weekend jer ada saja benda yang aku nak try buat. So, bila buat mesti bawak gi opis...then, kengkawan pun meng'suggest'kan aku wat business apom nih memandangkan ada permintaan hangat kat opis tu...:p memula rasa malas jer, sebab xde masa...tapi bila ada sorang dua yang dah start order macam best plak buat business nih...:) So, aku proceed jer ngan cadangan kawan-kawan aku nih. Tapi tu lah, sejak buat business ni memang xde masa la...kekadang tu balik keje malam tu buat apom sampai 2 3 pagi...then, kalo kena outstation, balik dari outstation pun still ambik order, masuk opis lagi...weihhhhhh!!sangat tired o.k....hanya Tuhan saja yang tau...tapi kita harus bersyukur kan? x bleh merungut...rezeki tu...Alhamdulillah...:)

Alhamdulillah....setakat ni, memang order x putus-putus. Maybe sebab aku x berkira sangat kot...kekedang tu siap sedekah lagi. Tuk sape-sape yang nak order... 
- Lady bird, angry bird & bee - 50 bijik = RM 17.50
- Strawberry & Polkadot - 50 bijik = RM 15.00

Comel tak Lady Bird aku nih? ahaksss!!!

4 comments:

  1. org utara mmg panggil apom eh? bukan apam? opismet ske sebut apom...apom.. jenuh betulkan jadi apam... apom gak disenut nyer...ehehe

    ReplyDelete
  2. *disebut... disenut la plakkk..hehehe

    ReplyDelete
  3. a'ah...mmg org utara sebut apom...haha!!ingat org johor kata 'sebut' tu senut...kehkehkeh!!

    ReplyDelete