Tuesday, September 7, 2010

'Table 4 2'


Sedar x sedar kita pun dah hampir sampai di penghujung ramadhan. Dan aku masih ada 1 lagi jemputan tuk berbuka puasa ngan bebubdk SKK esok.huh!! mcm VIP plak rase...ahaks!! mcm mak aku ckp...selagi x abes bulan puasa ni, sibuk btul ngan majlis berbuka puasa...asyik makan free jer..sian gak kat mak aku sebab x dapat teman dia berbuka kat umah.

Arini lak ade sorang hamba Allah yang beriya-iya sangat mengajak aku berbuka skali dari start puasa lagi. Pada mulanya aku memang rasa malas sangat nak berbuka ngan dia sebab aku tau harapan dia dan aku pun xnak bagi harapan apa2 sbb aku tau mmg xde harapan disitu...Tapi bila dia asyik bertanya, sampai ke penghujung ramadhan aku rasa cam x sampai hati plak nk hampakan permintaan org.so..aku pun setuju jer lah...lgpun org nak blanja kan? bak kata pepatah melayu...'rezeki jgn ditolak'. Anggap jer aku terima atas dasar kawan..Petang tu kitorg berbuka kat Victoria Station Sunway jer...nak msk island da rasa malas coz aku pun byk keje yg harus disettlekan b4 start cuti raya sok.Msk jer kat situ...da ada satu meja yg sdh direserve tuk 2 org..hampir menitik air mata aku disitu jgk, sebab aku pk...alangkah bestnyer kalo disebelah aku ptg tu adalah org yg aku syg..Tapi bila aku tgk dia, aku rs kesian yg amat sgt..ntah la, ssh aku nk huraikan kat sini nape aku rasa kesian sangat kt dia..aku dah xnak berada dalam keaadan yg macam dulu lagi.Bukan dia yg x sempurna, tapi aku yg x sempurna tuk org yg mcm dia.. Aku tau, dia lelaki yang sanggup buat apa saja tuk pompuan yg dia suka...bukankah semua wanita diluar sana inginkan lelaki yg mcm ni? tapi, nape tidak aku? pelik...mana hilangnya perasaan yg mcm dulu? perasaan ingin dicintai dan ingin dimiliki. Dah xde perasaan ke aku nih?erm...mungkin aku perlu mencari diri...mencari sesuatu yang hilang dalam diri sendiri....

6 comments:

  1. along..bila aku baca blog hang...aku rasa mcm baca novel plak..hehehe...update selalu tau..aku lagi suka baca blog hampa smua dari baca journal ngn buat asaimen..

    ppsssstt...bila la nk tgk gambaq hasil dr gadget baru niehhhh???

    SELAMAT HARI RAYA..MAAF ZAHIR & BATIN

    ReplyDelete
  2. along:ok la tu ada jugak orang blanja makan n ajak bukak posa..daripada aku bukak posa kat umah ja hahaha..tak pon bukak posa ng hang..

    fieza..hang ingat tak zaman sekolah dulu..depa dua orang(achik n along)memang suka baca novel..jadi terbawa2 la sampai skg..hehehe..

    ReplyDelete
  3. eita,pekata hg amik tempoh bertenang dulu sblm decide ape2.kdg2 kita ditemukan dgn org paling teruk sblm jumpa org paling baik utk kita..dan sume ni ada hikmahnya,supaya kita belajar utk lebih menghargai org yg hadir selepas itu..wallahualam :)

    ReplyDelete
  4. ops btw aku lupa nak sambung,blog aku yg nota kaki tu dah takde..aku dah tutup.aku buat new blog.

    ReplyDelete
  5. memang pon aku ngan along kaki baca novel.ingat lagi kan buku2 ahadiat akashah la,novel2 remaja la.kekeke..along,kalau sekadar berkawan apa salahnya.yg penting hati ikhlas berkawan.jgn terburu2 mcm fatt ckp tu.hati biar senang dan tenang okay?

    ReplyDelete
  6. Fizah~ nnt lah akan aku upload hasil kerja dr gedjet aku nih...mmg aku wat blog nih tuk hg bc sbb aku tau..hg mmg mls bc buku..hahaha!!

    Jaja~ ala ja..org memberi kita merasa la..aku lebih rela buka posa ngan hg ja...hehe..

    Fatt~ xde la fatt..aku xde feeling pun kt mamat tu... dia tu rakan sepermainan aku ms kecik2 dulu...owh..hg nyer new blog tu 'tenuk merah' kan?nnt aku add..

    Achik~ mmg kita kaki novel pun dulu..maner pegi ntah novel2 ahadiat akasha tu..mak aku dah buang semua novel2 aku...sedih tul...huhu!

    ReplyDelete