Sunday, March 13, 2011

A BEST DAY @ Batu Keras

Selamat Ulang Tahun yang ke.....?? syhhhhhh..biarlah RAHSIA...haha!!many many thanks to my lovely frenz yg wat small birthday party nih tuk aku last week w'pun time tu x sampai lagi b'day aku pun. Tapi atas permintaan diorang tuk celebrate awal coz on 12th memasing ada hal so...aku ikutkan ajer...rezeki jgn ditolak..haha!!Ptg tu we all celebrate kat Hard Rock Cafe je coz kt Restaurant hard rock tu da full..tapi kat cafe dia pun best gak sbb staff2 yg dlm cafe tu sporting2 belaka siap nyanyikan aku birthday song lagi....cayalah!!

Pejam celik pejam celik cam cepat jer kan masa tu berlalu? kalo bleh undurkan masa atau stop kan waktu berdetik kan best? Bila org tanya...apa perasaan aku bila dah bertambah lg 1 angka? cuak ke tidak? xtau camne nak jawab soalan yang seperti ini....cuak yg macam mana? sbbnya...aku rs cam biasa la, xde plak rasa cam ada pertukaran hormon ke apa... cuma angka jer bertambah...itu pun nk kecoh kan? Lantak ke deme ler....maleh nk memikior. hehe!!

Yummy!!!thanks again to them coz support kek skali ptg tu....yeah!!u guys mmg rock!! :D xlupa jgk thanks for da present (beg canon) pandai korang eik...aku nak beg Gucci lah!! hehehe....macam ikut musim lak kan?last year dpt subang lar..rantai lar...loket lar....tp thn nih semua dpt beg...beg kamera lar...purse lar...:D cam tau2 jer aku mmg nk tukar purse dan yg paling aku suka bila purse yg aku dpt tu plak from my fav.brand (Sambonia)....suka sgt!!hehe...Ops!!! and 1 more thing...ade org da janji nk belikan jersi ori from London o.k...sebabnye next week dia akan ke London katanye...ntah betul ntah tidak xtau lah, just wait n see....tapi aku x kisah pun, bukan itu yg aku inginkan...cukup la sekadar ingatan tulus ikhlas...da dpt birthday wishes pun dah cukup buat aku happy sebenarnye....:D Mekasih jgk tuk kwn2 yg x putus2 sms and post on fb sejak pagi td sampai lah ke 12 tgh mlm td...really appreciate and it's really make my day....tapi nk tau satu cite sedih? Actually, dr tepat 12 tgh mlm smlm sampai la ke 12 tgh mlm td, aku menunggu satu birthday wishes dr seseorang. Kalau pun dia cuma sms "Happy Birthday" pun aku da cukup happy....tapi malangnya, sampai masuk 13hb Mac pun xde lgsg sms dr dia. So...aku tau lah skrg, dia mmg da buang aku jauh2...Kalau dia terbaca entri aku nih atau kawan2 dia yang begitu perihatin sgt ngan dia tu...aku nk ucapkan bebanyak TERIMA KASIH, bagus n bravo....teruskan lah ngan sikap anda yang sebegitu, moga hidup anda sentiasa bahagia dan dirahmati Allah...Lagipun, mungkin bg dia...org yg cam aku nie da x sesuai kot menjadi kwn pada org yg mcm diorang tu...setelah sekian lama, berbelas-belas thn br nak realize ke? Yer lah, umpama mcm sos cili dan sos tiram...jauh bezanya kan? cuba la duduk sesorang n pk...perasaan sakit hati n x puas hati atau terasa hati yg ada dlm hati anda sekarang tu didorong atas rasa apa? simple question yg semua org bleh jawap. satu jer pesan aku...." Salah dimata kalau x nampak, salah tafsiran kalau x dinilai, usah pandang pohon yg sebatang, tapi renung hutan yg terbentang...." for u babe, Thanks for everything n sorry for something....

No comments:

Post a Comment